BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo: 3 maanden slechte verbinding

Bijdrage door gebruiker
15-09-2010
4 reacties
Beste lezers,

Ondertussen neem ik nu alweer 8 jaar internet af van mijn vaste provider multikabel, nu Ziggo. Sinds 3 maanden geleden zijn de problemen begonnen en sindsdien heb ik continu last van een slechte verbinding.

Vooral tijdens het spelen van spelletjes online is dit vooral te merken dat de verbinding gewoon niet snel genoeg is. Nu zijn hier al diverse topics op fora actief :
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=297349

en ook al aan de hand van die topics diverse nieuwsberichten geplaatst
http://tweakers.net/nieuws/68445/ziggo-gebruikers-klagen-over-te-hoge-pingtijden.html

http://www.nu.nl/internet/2288902/klachten-pingtijd-ziggo.html

Nu heb ik de mazzel dat ik een oude modem heb en daardoor in staat was van frequentie te wisselen. Hierdoor heb ik een rustiger kanaal weten op te zoeken en heb ik sinds 1,5 maand nergens last meer van. Tot vanavond dan.

Nu wil ik niet gelijk weer beginnen te schreeuwen, maar als de problemen weer terugkomen, dan vraag ik mij af: Wat zijn mijn rechten? Naar mijn idee schiet mijn provider nu al 3 maanden te kort en in hoeverre kan ik hier geld voor terugvragen of wat dan ook?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.