BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ziggo

Bijdrage door gebruiker
08-02-2011
4 reacties
Mijn moeder die net oma is geworden wil graag internet, zodat zij haar kleindochter kan zien via de computer.
Mam dan zou ik alles in een nemen riepen wij. Ze is al ouder heeft schotel en snapt er niks van. met alles in een kunnen wij haar nog een beetje helpen.
Via ziggo besteld basis pakket. Telefoon moesten we zelf opzeggen, maar nummer behoud deden zij.
mijn moeder heeft precies gedaan wat ze zeiden.
geen monteur die kwam op de datum die was door gegeven. Wij bellen, Nee sorry er is geen bestelling gedaan voor dat adres.. Nu ja fouten kunnen worden gemaakt.
opnieuw besteld en wederom geen monteur. Er is nl niks besteld. Naam van collega niet bekend bij ziggo.
Mijn moeder 76 jaar heeft nu geen telefoon meer
haar nummer die ze al 50 jaar heeft is ze kwijt.
dit is ronduit ziek van ziggo
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.