BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo

Bijdrage door gebruiker
15-09-2020
4 reacties
Een jaar gelden heeft een monteur van Ziggo geconstateerd dat er en storing zit in een verdeelkast verderop in mijn straat. Hij gaf aan dat dit nog wel even kon gaan duren voordat dit werd opgelost. De verdeelkast staan namelijk op privé grond en de monteur mag daar niet op van de eigenaren. Door de Coronacrisis ben ik meer thuis gaan werken en heb online lessen moeten verzorgen. Door de storing in de verdeelkast heb ik heel een onstabiel internet en televisie. Hierdoor heb veel hinder bij het uitvoeren van mijn werk. Ik heb ondertussen een tiental keer de Ziggo gebeld. Er wordt telkens gezegd dat ze het gaan oplossen en de klacht gaan doorsturen naar een Hotseat. In de werkelijkheid gebeurt er niet veel en elke keer als ik weer bel om de status van de klacht te controleren lijkt het wel of ik vanaf nul kan beginnen. Op welke manier kan ik dit probleem echt zo snel mogelijk gaan oplossen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.