BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo

Bijdrage door gebruiker
10-09-2020
17 reacties
Ons modum hield er van de ene op andere dag mee op. Volgens Ziggo was deze oud, maar we hebben hier nooit iets over gehoord. Ziggo heeft inmiddels een nieuwe geplaatst. Toen de monteur wegging werkte de telefoon nog niet, en ons alarm deed het niet meer. Later bleek ook dat de printer niet meer werkte en alle computers,laptops ed opnieuw moesten worden geinstalleerd (door een monteur...dus extra kosten). Inmiddels ook al extern bedrijf geweest voor alarm, wat kosten met zich mee bracht. Ziggo zou voorheen een anologe telefoonlijn hebben, maar nu digitaal waardoor het alarm niet meer werkt. (Ziggo zelf zegt dat ze altijd al een digitale lijn hebben gehad. Bij ons weten klopt dit niet..)Kosten om dit te maken 1000 euro! Ziggo heeft ons totaal niet geinformeerd en op de hoogte gesteld. Eea werkt nu nog steeds niet (Wifi is ook erg slecht sindsdien), en we hebben onnodig (voorheen werkte alles goed) kosten gemaakt. Al heel vaak ziggo gebeld, maar ze blijven excuses bedenken en proberen er onderuit te komen. Ze willen wel opnieuw een monteur sturen, maar komen weer kosten bij voor ons (en dat terwijl alles voorheen prima werkte, en sinds het nieuwe modem wij met een hoop sorus zitten en extra kosten).. wij gaan ervan uit dat als een monteur komt, daarna ook alles weer naar behoren werkt. Dit is dus zeker niet het geval. Het kost ons veel extra geld en vele frustraties. Wat moeten we hier nu mee....?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.