Het lijkt zo simpel. Ik wilde over van Vodafone naar Telfort met behoud van mijn nummer. Sinds 12 augustus ben ik al bezig en mijn nummer is sindsdien nog steeds niet actief. Telfort blijkt niet in staat om het nummer over te zetten. Dus heb ik bij Telfort de boel maar stilgezet, want het moet binnen een maand gebeuren. Anders ben je je nummer kwijt. Vodafone wilde mijn nummer wel reactiveren. En nu blijken zij dat opeens ook niet te willen en/of te kunnen. Ik wordt als klant vermorzeld tussen twee reuzen die niet in staat zijn om de verantwoordelijkheid op zich te nemen mij te helpen. Ondanks alle telefoontjes, brieven, mailtjes mijnerzijds. Ik word gek van alle toezeggingen die niet waargemaakt worden. En die twee bedrijven weiegern om contact met elkaar op te nemen. Waanzin! Nog een paar dagen, als er in die tijd niets gebeurt raak ik definitief mijn oude vertrouwde nummer kwijt. Als eenmanszaak is dat mobiele nummer van levensbelang. Help!