BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Youfone

Bijdrage door gebruiker
23-11-2017
7 reacties
Afbeelding bij deze post - Youfone
Ik heb over mijn factuur van oktober €10,56 meer betaald. Dit omdat er wordt gezegd dat ik 30 en 31 oktober bijde dagen 50mb heb verbruikt. Echter kan ik aantonen met mijn telefoon dat ik mijn internet uit had staan. Ik wist namelijk dat ik niet veel meer had en ik heb toen de laatste 3 dagen mijn internet uit gehad. Mijn telefoon is niet 100% betrouwbaar, maar ik weet ook zeker dat ik mijn internet uit had staan. Ik heb gebeld en ik wordt gewoon afgepoeierd. Ik wil graag mijn geld van hun terug. Kan ik dit nog terug vragen? Heb ik genoeg bewijs?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.