BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

www.dx.com

Bijdrage door gebruiker
27-04-2014
13 reacties
Ik heb op 2 februari iets besteld op www.dx.com. Op 20 februari stond er bij order tracking 'unsuccessfull delivery'. Ik heb in maart hierover gevraagd aan www.dx.com, en ik vroeg waarom ik nog steeds geen pakketje had gekregen. Ik kreeg het volgende antwoord:

----------------------------------------------------------------
Dear Customer,
We apologize for this long delay in the delivery process. Typically it may take 7 to 30 working days (i.e. Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong and in your country) to deliver the package, though sometimes this could be much longer than expected.

We greatly encourage you to track your package online using the details provided. Please see more details regarding this topic in the DX FAQ:

http://cs.dx.com/FAQ/Detail/135

Please wait in patience and take it easy.

Hope you will receive the package soon. Thank you for your patience.

Should you have any other problems, please feel free to contact us again.
Best Regards

Wanda

----------------------------------------------------------------
Er stond dus niks over de 'unsuccessfull delivery' en er is ook niet echt een oplossing gegeven.
Het is nu 3 maanden geleden dat ik mijn bestelling heb gedaan, en ik heb er verder niets meer over gehoord.
Ik heb net opnieuw gevraagd wat er met mijn pakketje gebeurd is en of ik die überhaupt nog ga krijgen. Ik wacht nog op antwoord, maar verwacht geen nuttig antwoord, net als de vorige keer.
Weet iemand wat ik nu nog kan doen?
Heeft iemand anders ook een slechte ervaring met deze website, en misschien een oplossing?

alvast bedankt,

Saskia
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.