BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Woonveilig basisdienst

Bijdrage door gebruiker
07-08-2018
57 keer bekeken
2 reacties
Ik heb sinds kort een "woonveilig" alarmsysteem.
Naa een maand ben ik overgeschakeld op de gratis basisdienst.
Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn account om, als nodig, mijn ninstellingen te wijzigen.
Zoals:sirene aa/uitzetten, delaytijd instellen, upgraden etc etc en apparaten, b.v. camera, toevoegen.
Op deze manier is het systeem dus vrij waardeloos.
E.e.a. klopt totaal niet met wat er beloofd wordt op de verkoop-site.

Zijn er meer mensen met deze ervaring ?




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.