BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Woonveilig alarmsysteem

Bijdrage door gebruiker
15-02-2013
66 keer bekeken
17 reacties
Hoi,
Ik heb een vraag
Een week geleden heb ik een alarmsysteem aangeschaft van woonveilig.
Dit is een systeem aangesloten op een meldkamer.wij hebben het basis systeem aangeschaft incl camera.
Gisteren heb ik de nieuwsbrief van woonveilig ontvangen en tot mijn verbazing kwam ik erachter dat woonveilig dit pakket niet meer aanbied maar een ander type.wat dus inhoud dat de nieuwe accesoires niet meer gekoppeld kunnen worden aan ons systeem.wel geeft woonveilig aan dat de accesoires van ons systeem nog geruime tijd te verkrijgen zijn maar op den duur niet meer.ik wilde mijn systeem dus ruilen voor het andere systeem aangezien wij het pas 1 week hebben.woonveilig geeft aan dat niet mogelijk is aangezien het systeem al aangesloten is op de meldkamer.kan ik nog verdere stappen ondernemen?ze hadden dit moeten vermelden bij aanschaf!wat betekent dit voor ons:op den duur geen uitbreidingsmogelijkheden en bij defect geen koppeling meer mogelijk van de accesoires op bijv een nieuw modem/huiscentrale maar wel een hoop geld uitgegeven!jammer van de service en zekwr bij aanschaf van 1 week!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.