Ik ben sonds 2 weken overgestapt naar Telfort en ervaar hun service als klantonvriendelijk. Ik kom er gewoon weg niet doorheen. Wie heeft een advies om betere service te krijgen van Telfort?
Op 15 mei ben ik overgestapt van XS4ALL en KPN naar internet en bellen van Telfort. Reeds vanaf dag 1 is mijn verbinding instabiel. Dit terwijl het bij XS4ALL geen probleem was. Op 16 mei heb ik de technische helpdesk gebeld en heeft men een ticket gemaakt. Nu zijn we 10 werkdagen verder en de verbinding is nog steeds even slecht. Ook telefoon valt regelmatig uit. In de afgelopen 10 werkdagen heb ik verschillende malen gebeld met de helpdesk om de status te weten van mijn klacht. Ik kom net verder dan de mededeling dat eraan gewerkt wordt.Vandaag is de 10e werkdag. In principe moeten klachten binnen 5-10 werkdagen zijn opgelost. Ik heb 1 uur via mijn mobiel aan de lijn gehangen en 4 personen gesproken. Ik kom er niet doorheen. Policy is dat een klacht niet ge-escalleerd kan worden. Policy is dat klachten over de service alleen schriftelijk gedaan kunnen worden. En de policy is dat een klant niet geinformeerd wordt oer de status van zijn klacht tenzij Telfort of een derde partij hulp nodig heeft van mij. Een timing wanneer mijn klacht opgelost is kunnen ze niet geven. Ik heb gesproken met de helpdesk, klantenservice en administratie en allen zijn absoluut niet klantgericht. Het enige wat de klant kan doen is wachten, wachten en wachten tot het probleem misschien wordt opgelost. Zeer bedroevend. Het gezegde de klant is koning kent men niet bij Telfort en het feit dat de naam 'klantenservice' is opgebouwd uit de woorden 'klant' en 'service' blijkt ook niet in vruchtbare aarde te vallen bij de medewerkers.