Ergens verdop mijn verhaal over Telfort. Vervolg ervan is, dat ze mij een nieuwe Simkaart hebben toegezonden zonder beltegoed en via een simswap 26-02-2004 mijn te behouden nummer daarop over hebben gezet!Nog steeds kan ik niet opwaarderen in hun 1244 menu....er is iets misgegaan in ons systeem......Derde Klachtenbrief gezonden, fax , 2 mails op hun site + 2x een SMS....gebeld..2 x gisteren...2 x 16 minuten a 35 cent...gisterenavond mijn tel.nummer inuit en in hun systeem gezet...zonder resultaat!120 Belminuten kwijt tegen 35 cent...€ 42,50....daarvoor terugggekregen een verhogibg door Telfort van € 15 + lege simkaart + vanaf 4 februari 2004 nog steeds dezelfde problemen!!!Wie heeft dit óók meegemaakt bij Telfort...porteren dat niet goed ging..simswap dat niet goed ging?Graag dan een reactie...wil die voorleggen aan Kassa, Ook dat nog, Radar.