BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft ervaring met de service van Kijkshop en hun mobiel Kazam

Bijdrage door gebruiker
17-01-2016
7 reacties
Beste lezers,
Van de week een Kazam gekocht bij de Kijkshop.
Het bleek dat de simkaarten er moeilijk ingingen , dus er maar weer uitgehaald omdat ik ook geen aansluiting kreeg.
Bij het eruit halen zijn waarschijnlijk enkele contactpunten verbogen.
Na 1.5 dag weer terug naar de winkel waar bleek dat men mobiele telefoons niet ruilden en ik eigenlijk binnen 24 uur had moeten terugkomen.
Lokaal werd de mobiel nagekeken en men constateerde inderdaad beschadigde en verbogen contacten.
Het toestel wordt opgestuurd maar men vertelde mij al dat reparatie waarschijnlijk meer geld kost dan vernieuwing.
Vraag 1. Heeft iemand dit meer meegemaakt bij Kijkshop.
Vraag 2: Hoe zijn de ervaring met de produkten van Kazam.
Graag een reactie.

ducth1
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.