BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft er ook slechte ervaring met T-mobile

Bijdrage door gebruiker
08-10-2017
6 reacties
Hallo allemaal.

Mijn dochter heeft in april van dit jaar een contract afgesloten met t-mobile voor internet en televisie. Mooi dacht ze lekker goedkoop. Ze had Ziggo als provider die was een stuk duurder. Maar na een half jaar begon de ellende. Die vriendelijke dame die beweerde Ziggo af te zeggen liet dit na, en het abonoment met Ziggo liep gewoon door dat koste 56 euro per maand. Ondertussen ging ze ook nog verhuizen. Dus bellen naar Ziggo die hadden nooit een opzegging binnen gekregen. Dus ook de klantenservice van t=mobile bellen. Drie kwartier wachten en daarna hadden we een medewerker aan de telefoon die beweerde dat mijn dochter geen abonoment had bij t-mobile, dat klopte natuurlijk niet. Ze moest per mail reageren dat gedaan na enkele weken heen en weer mailen beweerden ze dat mijn dochter zelf had aangegeven de overstap zelf te regelen maar met bewijs kwamen ze niet. Nu moest de verhuizing nog door worden gegeven. Dus weer bellen met de klantenservice weer driekwartier wachten en eindelijk hadden we contact met ze. Daar beweerde ze dat het een maand moest wachten en ze een nieuw jaarcontract moest afsluiten.
Mag dat wel dat je bij een verhuizing een nieuw jaarcontract moet afsluiten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.