BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft de zelfde ervaring met belsimpel en wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
13-06-2025
889 keer bekeken
7 reacties

Om extra bel tegoed te hebben een klein abonnementje aan geschaft bij simpel. 3 € wat ik omhoog en omlaag kon doen. Heb al jaren Hollands Nieuwe. Hierbij nooit geen problemen gehad. Als mijn bel te goed opwas dan kon ik ook niet meer bellen. Kon het wel opwaarderen. Gebruikte bel simpel in een router. Dat ik mijn laptop een keer gekoppeld had met Simpel en maar even gebruikt had en vergeten was dat hij automatisch weer gekoppeld was. Ging ik dik over mijn limiet heen. Bij Simpel is het dus niet geen data meer gewoon door gaan met data gebruik. Wat resulteerde in een extra maand kosten van 50 €. Daar de simkaart in de router zat kreeg ik geen sms. Gebeld en de kosten werden gehalveerd.

Maar wilde van het contract af inmiddels nu een andere manier gevonden om meer data te hebben. Moet je voor bellen. Dit gedaan maar moest mijn 2 jaarlijkse contract wel afmaken. In januari op gezegd en kreeg een mail met de eind datum 25 mei dan kan ik niet meer bellen en data gebruiken. Tja word er 29 mei weer geld van mijn rekening afgehaald. Reden we rekenen altijd een maand voor af? Heb nog geprobeerd in te loggen maar dat ging niet meer. Heb het geld weer terug laten storten. Nu blijven ze vragen om het geld als nog over te maken. Begon overigens met 3 € per maand, wat op gelopen is naar 3.82 € inflatie correctie. Bij mijn werkgever krijg ik geen inflatie correctie van bijna 30 %. Het gaat mijn niet om de 3.82 € maar ben benieuwd hoelang simpel mijn lastig blijft vallen.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.