BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Webshop levert ander product dan aangeboden

Bijdrage door gebruiker
17-07-2007
2 reacties

Ik heb bij een webshop, geheugen voor mijn computer besteld. Ik was opzoek naar een bepaalde type, deze controleerde ik met de fabriekscode. Echter heb ik een ander type type geheugen gehad dan werd vermeld op de website, ik kwam achter toen ik de fabriekscode op het geheugen met die op hun website heb vergeleken. Ik heb dit direct via email aan hun doorgegeven. De volgende dag krijg ik als reactie dat volgens hun informatie dezelfde module is. Maar dat is niet zo en heb hun nog een mail gestuurd. Dan krijg ik als reactie dat het dezelfde is maar dan SLI-ready. Ik weer een mail sturen dat het dan niet het product is dat ik besteld heb en dat ik het juiste product wil. Weer een dag later krijg is als reactie dat ze die module niet binnen hebben gekregen en dat ik een RMA aanvraag kan plaatsen en dat als ik ze terugstuur ze voor me gaan bestellen. Dus RMA aangevraagd, geen reactie gehad. Dus stuur ik weer een email van of de RMA door is gekomen. Was dus niet doorgekomen en ik moest het opnieuw aanvragen dit keer wel reactie. En heb ik de modules verzonden. Daarna een tijdje stil en stuurde ik weer een email van wat de status van mijn RMA was krijg ik 15 minuten later een email met een link naar een creditnota dat 30sec daarvoor was aangemaakt en vragen wat ik met het crediet wilde doen. Ik was het zat en wilde mijn geld terug maar dan ook inclusief de verzendkosten die door hun misleiding heb gemaakt voor het heen en terug sturen van de foute modules. Zij verwijzen naar hun algemene voorwaarden dat ze het niet vergoeden. Maar dit is toch een vorm van misleiding. Is er iemand die me kan helpen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.