BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat kan ik doen om bij de kpn mijn nieuwe mobiel omgeruild te krijgen

Bijdrage door gebruiker
09-01-2022
10 reacties

We hebben 11 december de nieuwe mobiel ontvangen. Deze bleek gloeiend heet te worden en heel snel leeg te lopen. Na bezoek aan de kpn winkel (konden ons niet helpen) de mobiel retour gezonden. Deze is 20 december ontvangen bij de kpn (antwoordnummer). Sindsdien is de mobiel zoek. Ik heb 4 januari gebeld en er is een vermissings formulier opgesteld. Dinsdag 11 januari weer gebeld (3x) maar ze konden mij niet verder helpen. Ik moest bij de chat zijn van de kpn. Via de chat kreeg ik te horen dat ik donderdag 13 januari gebeld zou worden. Er is niet gebeld. Dat zou vrijdag 10.00u worden. Geen telefoontje. Weer op de chat. Ik kreeg te horen eind van de middag. Wederom geen telefoontje. Weer op de chat. Ik zou zaterdag gebeld worden. Ze konden verder niks zeggen dat is een andere afdeling. Ik moest gewoon afwachten. Heb vermeld dat ik het vertrouwen kwijt ben dat ik gebeld wordt maar volgens hun komt het goed. Niet dus. Weer geen telefoontje.

Wat kan ik nu nog doen om onze nieuwe mobiel te krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.