BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wanneer gaat Tele2 haar klanten serieus nemen?

Bijdrage door gebruiker
21-08-2015
15 reacties
Ik heb mijn abonnement bij Tele2 verlengd en heb bij deze verlenging een nieuwe SIM-kaart gekregen. Deze werkt alleen niet. Nu wil ik dus graag een nieuwe bestellen alleen staat de contractverlenging open en kunnen ze blijkbaar tot 5-12-2015 niks voor mij doen. Dit probleem speelt al sinds 18-7-2015. Inmiddels 9 keer ruim een halfuur met de klantenservice gebeld die niks kunnen doen en waar je wordt voorgelogen en afgescheept met 'oprechte' excuses. Inmiddels wordt ik al ruim een maand van het kastje naar de muur gestuurd en wordt elke keer beloofd dat er binnen enkele werkdagen contact met mij wordt opgenomen. Dit is echter tot het heden nog nooit gebeurd.

Ik wil graag de diensten krijgen waarvoor ik wel betaal(want de automatische incasso loopt door).
Hoe kan ik tot Tele2 doordringen dat er daadwerkelijk iets gedaan wordt zonder dat ik wordt afgescheept door een student met een bijbaantje?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.