BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom werkt blokkeren van ongewenste mail niet

Bijdrage door gebruiker
06-01-2020
275 keer bekeken
14 reacties
Ik krijg dagelijk in mijn vak met ongewenste mail een flinke lading die ik al herhaaldelijk heb geblokkeerd, maar paar dagen erna
komen ze weer. Telkens dezelfde, soms wel met 10 x van dezelfde afzender. De ene keer als ik blokkeer staat er idd een ip-adres bij
en de bevestiging dat het geblokkeerd is. Maar dat is dan maar voor een dag of 2 want dan komen ze weer. Soms staat er helemaal geen ip-adres bij en klik ik toch op blokkeren, maar helaas. Wat doe ik verkeerd? Of wat moet ik doen om helemaal verlost te worden van diezelfde terugkerende vervelende mailtjes (die ik overigens nooit open). Hoor graag of iemand de opklossing weet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.