BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone / dynalogic / dynafix GEEN service

Bijdrage door gebruiker
02-04-2014
11 reacties
Heb een waslijst met klachten over dynalogic verhaal is helaas veel te lang om hier neer te zetten. kort samengevat:
Onterechte kosten.
telefoon 5 x niet gerepareerd
word niet terug gebeld.
mails worden niet beantwoord.
telefoon word niet compleet terug gestuurd.

Nu beweerd dynalogic dat mijn telefoon niet meer te
repareren is mijn toestal was 2 maanden oud en totaal zonder krassen of enige beschadigen nu heb ik van dynalogic een ''nieuw'' toestel gekregen met krassen erop.
het zoveelste conflict wat ik met dit bedrijf heb ze noemen me nog net niet bij mij naam.
Heb direct contact opgenomen met klatenservice en zou tot 2 keer toe terug gebeld worden dit is nooit gebeurd.

Daarna nogmaals zelf een telefoontje naar dynalogic gedaan en flink boos geworden krijg te horen dat ik dan maar even een mail moet sturen naar serviceclub.nl@dynafix.com
Heb ik direct gedaan en nu een week verder nog steeds geen antwoord terug gekregen.
Heb een hele dure telefoon en die ben ik door al het gezeik van dynalogic ondertussen alles bij elkaar al 9 weken kwijt voor ''reparatie''

zijn hier nog meer mensen met problemen met dynafix of die een 2e hands toestel hebben gekregen van dynafix?
En wat hebben jullie uiteindelijk gedaan om het toch goed op te kunnen lossen?

hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes Nick
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.