Beste lezers,
Via Kassa probeer ik duidelijkheid te verkrijgen.
6 weken geleden is mijn iphone 4s kapot gegaan, zodanig kapot dat de telefoon niet meer te repareren viel. Nu ben ik bij The Phone House verzekerd via Lifeline. Zodoende heb ik na 5 weken (een lange periode maar valt uiteraard te overzien) een nieuw vervangend toestel verkregen.
Eenmaal thuis ben ik natuurlijk mijn telefoon gaan aansluiten op itunes zodat ik mijn backup op de iphone kan zetten. Zodoende werkte alles en was ik zeer tevreden.
Echter belde een vriendin mij op, waarna ik haar zeer slecht kon verstaan. Na enig Google werk besefte ik dat het een hardware probleem is(een reset heb ik al uitgevoerd). Nu heb ik The Phone House gecontacteerd en het enige wat zij mij kunnen aanbieden is dat ik even langs moet komen zodat hun het probleem kunnen vast stellen. Met deze service ben ik dan natuurlijk ook zeer tevreden over. Echter ben ik bang om bovenop de 5 weken nog meerdere weken moet wachten op een nieuwe iphone omdat het speakertje defect is.
Mijn vraag is nu, wat een normale reactie zou zijn is, is dit wel eerlijk. Ik vindt het ronduit vervelend om mijn iphone na 1 dag alweer terug te brengen en weer te wachten op een nieuwe iphone. Ik ben nogal radeloos en ik hoop dat jullie mij duidelijk kunnen geven over de evt. gevolgen of problemen.
Ik wil niet vooruit lopen op de feiten, maar weten waar ik sta lijkt mij belangrijk.
Gr
Yonah