BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verplicht verhoging abonnement door ziggo voorheen upc

Bijdrage door gebruiker
17-03-2016
8 reacties
Beste Kassa,

Ik heb een jaarlijks abonnement bij ziggo. M.i.v. 16-03-2016 zou een nieuw jaar ingaan. Ik wilde hetzelfde abonnement in laten gaan.
Nu zegt ziggo dat dit niet meer kan omdat hun andere regels hanteren dan upc.
Ik heb een verouderde mediabox zeggen ze en ze bieden nu een nieuwe aan.
Ik ben voorlopig akkoord gegaan, maar ik kan binnen twee weken dit contract annuleren.
Tot nu toe moest ik 52 euro maandelijks betalen voor gratis bellen (ook 06 nummers) normale snelheid internet en digitaal tv kijken inclusief opnemen en uitzending gemist tot voor twee dagen terug kijken.
Ik was tevreden met dit abonnement en wil dit zo houden. Mag ziggo dit weigeren/contract veranderen?

[edit - red.]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.