BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verbindingsproblemen Ziggo.

Bijdrage door gebruiker
06-11-2015
5 reacties
Heb draadloze verbinding.Ben overgegaan van KPN naar Ziggo.
Bij inkomende email krijg ik een driehoekje.Wanneer ik er dubbel op klik
is het bericht:PROBLEEM MET E-MAILSERVER OF NETWERK.
TIME-OUT VAN DE VERBINDING MET DE SERVER imap.ziggo.nl VIA POORT 993.Na 5 minuten komen dan de mails wel binnen.Met KPN had ik dit probleem nooit. Ziggo en Apple hebben mijn accounts gecontroleerd en ook opnieuw ingesteld.Geen resultaat !Niemand weet de oplossing.Wie wel.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.