Heb oudere vragen gezocht maar maakt me niet veel wijzer. Was van 2016 tot April 2019 een tevreden klant van Ziggo... tot ze veranderden van Analoge naar HD. Heb inmiddels 10-tallen (overdreven - het waren er 10 -) monteurs over de vloer gehad totdat zij het uit handen moesten geven aan hun EHBO, oftewel de BAM. Heb een alles-in-een pakket voor, nu, €67,00 en een beetje. Dus afgelopen maand verhoogd. Constant ligt het eruit: alles, dus zowel TV, internet, telefoon. En dan zie ik op TV verschijnen: ga naar www.ziggo enz. of bel ons. Telefoon werkt dan uiteraard ook niet en hoor ik: er zijn problemen met.... ja, weet ik ook. Na 5 uur werkte TV en PC weer. Uiteindelijk vanmiddag, per chat afspraak gemaakt voor Donderdag totdat.... na 7 uur, telefoon weer werkte. Dus afspraak geannuleerd. Vraag is dus, is X4all betere provider en durf ik stap te wagen om over te stappen? Heb begrepen dat X4all onderdeel is van KPN? Na grote blunder met bereikbaarheid 112? Wat raden de kenners me aan om te doen?