BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Uploaden website

Bijdrage door gebruiker
13-02-2004
7 reacties

Hallo allemaal,Ik heb een ADSL abonnement bij Wanadoo, ik heb daar geen klachten over alles werkt naar tevredenheid. Sinds kort heb voor mijn vrouw een Wanadoofree abonnement met een eigen e-mailadres (dat werkt) en 5MB ruimte voor het plaatsen van een website. Daar begint het probleem het lukt niet om haar website te plaatsen op de server met mijn ADSL account aansluiting. Wij krijgen steeds de melding u kunt alleen verbinding maken met uw accountsnaam. Dat vind ik vreemd omdat ik al een account heb bij Wanadoo. Die vraag heb ik diverse malen per e-mail aan de helpdesk van Wanadoo gesteld en krijg daarop helemaal geen antwoord. Ten einde raad heb ik twee brieven gestuurd met de zelfde vraag, u geloofd het misschien niet ook daar krijg ik geen antwoord op. Bij nadere informatie blijkt waarschijnlijk dat het alleen mogelijk is telefonisch a € 0,50 per minuut technische vragen te stellen. Dat is nou net iets wat ik niet wil, dat brengt teveel kosten met zich mee. Wie weet hier een oplossing voor?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.