op 14 augustus was het weer eens zover, want vanaf 25 juni heb is er constant uitval van telefonie en internet. Inmiddels 3 monteurs versleten en 2 maal is er een modem vervangen. Dus na bijna 2 uur zonder telefoon en internet gezeten te hebben toch maar weer het dure nummer gebeld via een mobiele telefoon. En , ja hoor wederom een afspraak gemaakt voor over drie dagen.
Twee familieleden hadden mijn frustratie ook al gadegeslagen nadat ik alle mogelijkheden had geprobeerd om beide producten weer opsgestart te krijgen. Nadat ik het mobieltje had neergelegd na de klacht te hebben doorgegeven zij ik nog uit een geintje tegen mijn vrouw, wedden mijn internet en telefonie doen het nu binnen 5 minuten. Onze verbazing was groot het modem startte ineens vanzelf opnieuw op en zie daar mijn internet en telefonie deden het weer na 2 uur stekkers in en uit trekken en opnieuw opstarten vh modem.
Ik denk dat ik minimaal al voor € 25,00 verbeld heb in het verleden, en dat het naar het nu blijkt dat het probleem duidelijk bij UPC ligt. Schandelijk dat ze voor deze telefonische service extra geld durven te vragen. Tijdens de afspraak wordt er ook nog eens fijntjes verteld dat er voorrij kosten worden berekend als het probleem bij de klant ligt
Wie heeft dezelfde ervaring met UPC en bovenstaande problemen. Redactie Kassa wilt u eens hier aandacht aan besteden in één van uw programma's. Ik vind dit te gek voor woorden als u mijn ervaring lees.