Woensdag 9 december deed mijn telefoonverbinding niks meer, alle lampjes knipperden op het modem maar internet deed het nog wel. Woensdag 16 december heb ik een nieuwe modem gekregen die, zoals de monteur beloofde binnen 2 uur zou werken.
Enfin, ik heb een dag gewacht maar mijn telefoon deed nog steeds niks en ook mijn internet deed het sinds ik een nieuwe modem had niet meer.
Vrijdag 18 december kwam monteur nr 2 en die vertelde mij dat de activatie niet goed was verlopen en ook hij belde met India en volgens hem moest alles binnen 24 uur verholpen zijn.
Na 24 uur heb ik weer de helpdesk gebeld en die vertelden me dat er een vertraging is en dat het wel 72 uur kan duren voordat het verholpen is.
Het is toch niet gek dat ik er niet meer zo in geloof he ?
Ik zit nu 1,5 week zonder telefoon en nu ook 5 dagen zonder internet.
Snappen ze het op de helpdesk niet, willen ze het niet snappen? Al die zoethoudertjes zijn echt walgelijk en ik heb het even helemaal gehad met UPC.