Heeft iemand ook zo een ervaring met de Horizon Mediabox van UPC als ik?
Dinsdag 09-10-2012 besteld, 10-10-2012 de Horizon box binnen donderdag 18-10-2012 zou de monteur de Horizon box installeren, de monteur bezig geweest van 15.10 uur tot 19.00 uur en kwam niet verder dan het installeren van de TV, geen internet geen telefoon en de TV alleen via de scart aansluiting dus geen HDTV ook streamen is niet mogelijk en TV app's zoals Facebook enzovoorts werken ook nog niet, anders dan in de reclame wordt weergegeven.
Ook had ik een probleem met mijn Philips TV want die kan niet met de HDMI kabel aangesloten worden omdat er een conflict is met het beveiligings protocol van de Philips HDMI aansluiting???
Lees het maar eens op het UPC forum wat voor sorus de Horizon gebruikers hebben!!!!
Heb na dit, de monteur en de Horizon Mediabox buiten de deur gezet en UPC laten weten dat ze mij niet meer lastig hoeven te vallen met deze onzin, ook zoals Marcoja1 speciaal thuis gebleven voor deze aansluiting en alles weer terug gezet naar mijn "oude" provider KPN, wacht wel af tot een andere provider wel zover is dat ik een volledig mediacenter op kan zetten met streamen en alles.