BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Upc

Bijdrage door gebruiker
11-10-2005
2 reacties

Vorig jaar mei zijn we verhuisd, en besloten we ons Chello classic abonnement om te zetten naar easy, en namen we er gelijk digitale telefonie erbij.

Op elke faktuur die we binnen kregen klopte niet, er stond nog steeds classic op, in plaats van easy.

Iedere maand hing ik aan de telefoon, en zouden ze het veranderen.

Na heel veel pogingen lukt het, en kreeg ik een bevestiging, maar gaat het easy abonnement in in September 2005???

Ook deed de telefoon het niet meer na ongeveer twee maanden, Upc zegt dat de modem kapot is.

En die moet ik dan maar op eigen kosten laten repareren.

Maar hoe is het mogelijk dat na zo'n korte tijd die modem al kapot is?

Maar nu wil ik van provider veranderen, ik wil overstappennaar Wannadoo.

Nu hoorde ik dat de Upc erg moeilijk kan doen met opzeggen, heeft hier iemand ervaring mee??

In mijn geval zullen ze wel helemaal moeilijk gaan doen, ben ik bang.

Marijke76.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.