zo nu ff een lekker stukje over upc en chello wij hebben sinds 6 juni 2005 een abonnement genomen bij upc telefonie en internet nou monteur geweest was gratis instalatie dus kom maar dachten wij hij alles aan sluiten lukte niet dus man zeg moet even wachten met contracten opsturen want het lukt niet de modem is nog niet aangemeld bij upc oke kan gebeuren na heel veel getelefoneer met mobiel want telefoon deed het ook nog steeds niet kwamen ze erachter in juli 2005 dus maand later dat modem kapot was nu blijven ze maar rekenngen opsturen maar we zijn nog geen dag online geweest de bedoeling was juni en juli gratis en aansluitings kosten gratisnu kwam er een nieuwe modem en ja hoor we konden online en telefoneren maaaaaar er kwam ook direct weer een rekening van 293,00 e die moesten we binnen 8 dagen betalen anders werden we afgesloten ik dus weer bellen ja zeggen ze u moet eerst betalen en dan kunnen we verder pratennu zitten we in september en omdat ik die rekeningen van totaalal rond de 500 e niet betaald heb zijn we afgeslotenhet rare is je kan nog wel gebeld worden en je kan ook de upc bellen ik heb nu dus weer voor de zoveelste keer mobiel gebeld met upc en gezegd dat ik bij deze mijn abonnement stopzet omdat ik niet krijg wat mij is beloofd man zeg oke we snappen het en sturen u een doos op om de modem in te verstueren nou is dat al drie weken geleden en moet ik dus weer bellen nou daar stop ik mee word er echt gek van 500 e betalen omdat we een week online zijn geweest en hebben kunnen telefoneren wie heeft dit ook meegemaakt en wat moeten we verder doen ik heb hier nog de contracten liggen maar ze zeggen bij upc u heeft het via telefoon aangevraagd en dus is dat bindend ik heb dus niks getekend ben benieuwd