BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Typhone

Bijdrage door gebruiker
20-02-2017
8 reacties
op 4 oktober 2016 bij typhone een abonnement met iphone 7 plus 256gb besteld.

meerdere keren status opgevraag wanneer deze geleverd word, iedere keer weer dat het toestel niet op voorraad is.
5 januari werd ik gebeld dat ze het toestel die week gingen uitleveren en dan ook een compensatie krijg voor de maanden dat ik al abonnementsgeld heb betaald, vervolgens hoor je niks meer.

weer meerdere keren status opgevraagd maar iedere keer weer dat het toestel in bestelling is en toch echt binnenkort eraan komt.

10 februari weer een mederwerker gesproken die melde dat het toestel wat ik had besteld niet leverbaar was in de kleur zilver.. of het dan ook een zwarte mocht zijn.. geen probleem stuur maar op.

tot nu toe nog niks onvangen maar betaal wel voor het abonnement

net op de website gekeken om weer te bellen maar ze blijken falliet te zijn

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.