BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Twee keer betalen bij Ziggo

Bijdrage door gebruiker
10-11-2015
92 keer bekeken
6 reacties
Ik betaalde een rekening van Ziggo, maar er leek wat fout te gaan met de overboeking. Contact opgenomen met Ziggo, daar wordt gezegd dat ik het nog maar een keer moet betalen. Mocht het dubbel betaald zijn dan wordt het volgens deze medewerker direct automatisch weer teruggestort. Ik heb nog een keer betaald en naar nu blijkt was het de eerste keer toch overgeschreven. Automatisch terugbetalen gebeurt niet, er werd gezegd dat ik het geld kon laten staan voor de volgende betaling. Na heel veel moeite en een ontzettend norse helpdeskmedewerker wordt dan gezegd dat het na vijf dagen zal worden gestort. Dat gaat dus nog langer duren voor het op mijn rekening staat.
Intussen sta ik rood en moet ik rente betalen. We hebben nu eenmaal niet allemaal voortdurend geld over.
Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.