Heb alles in 1 plus van ziggo 10Mbit download 1,5 Mbit upload. sinds 12 dec 2008 is mijn download snelheid gedaald naar 0,5 Mbit tot max 1,8 Mbit.met klantenservice gebeld zeiden datrouter bij ziggo worden vernieuwd en dat daardoor download snelheid lager kon uitvallen,hoe lang ging duren was onbekend.In jan 2009 weer gebeld,er was helemaal geen storing zijn collega was niet op de hoogte.desnelheid van 10Mbit was maximaal snelheid en die 1,87 Mbit viel daar dus ook onder .Volgens ziggo is er dus geen probleem.terwijl ikvoor 12 dec altijd 10Mbit verbinding had.volgens ziggo had ik dan altijd 8Mbit teveelgehad,was hiervoor multikabel was prima bedrijf wat beloftes nakwam en bij storingen problemen oploste en mensen netjes te woord stond.ben nu weer de zoveelste brief aan schrijven.woon in regio hoornTIJD VAN VERZET IS AANGEBROKEN!!!!!