BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Track&trace code kwijt

Bijdrage door gebruiker
30-05-2017
5 reacties
ik ben gestopt bij Fiber en heb alles terug gestuurd na hun , ben alleen de track & trace code vergeten mee te sturen ,(dat zie ik dus als mijn fout ) maar had mijn klant nummer en alles wat wel moest meegestuurd , nu zegt fiber dat ze dan niks kunnen doen ben mijn borg kwijt en moet daarbij nog een bedrag rond de honderd euro bijbetalen , ik vind het net zo goed hun fout ,met de gegevens in het paketje zouden ze kunnen zien van wie die was (denk niet eens dat ze de dozen open maken) staan ze in hun recht dan betaal ik, maar is het hun fout ,kan ik dan iets doen , gr Edwin
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.