BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

toshiba laptop: product niet meer repareerbaar binnen garantie

Bijdrage door gebruiker
02-11-2016
8 reacties
Beste,

Ik heb een vraag met betrekking tot garantie. Ik heb een laptop gekocht (1500euro) in januari 2015, op deze laptop zit 2 jaar garantie. Nu begon een aantal weken geleden de koeling erg veel lawaai te maken. Van toshiba mocht de laptop gewoon retour om gerepareerd te worden binnen de garantie termijn. We zijn nu 3,5 week verder, (na veel heen en weer gemail werd er duidelijk dat er (bij dynafix) het vervangende onderdeel nog niet was binnengekomen) ik kreeg een email dat mijn laptop niet gerepareerd kon worden. Wel wouden ze een refund doen van het product, echter worden hier wel de afschrijving van meegenomen. Het zou er op neerkomen dat ik nog 600 euro terug kreeg voor deze laptop, echter als ik een vergelijkbaar product wil aanschaffen is het goedkoopste 1200 euro. Heb gemaild dat ik niet akkoord was met het geboden bedrag. Kreeg zojuist een email terug dat ik kon kiezen of de 600 euro of de laptop ongerepareerd terug. Kan ik de fabrikant, in dit geval toshiba, verplichten tot het leveren van een vervangend product?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.