Ik heb deze email gestuurd naar webcare@tmobile.nl
------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Gezien de erg langzame internetverbindingen in mijn huis, heb ik besloten dat ik mijn contract wil laten ontbinden.
De laatste maand heb ik erg langzaam internet op mijn blackberry, niet ik alleen, mijn broertje bijvoorbeeld ook.
Dit is erg irritant, en aangezien ik er WEL voor betaal, vind ik dat ik ook moet krijgen waar ik voor betaal. Dit is dus niet het geval.
Het blijkt zo te zijn dat jullie zelf aangegeven hebben problemen te hebben met het netwerk, dus een reden voor het kosteloos ontbinden van mijn contract.
Mocht het volgens jullie een probleem met de dekking zijn, op de dekkingskaart staat mijn gebied met 100% aangegeven. Terwijl ik dus bijna/tot geen internet heb.
In dit geval sta ik dus ook in mijn recht.
Genoeg redenen om een ontbinding aan te vragen, de kwaliteit van het netwerk is onder de maat.
------------------------------
Hierin staat wel uitgelegd wat mijn probleem is.
Het is trouwens overal waar ik er last van heb.
Kan ik mijn contract laten ontbinden?