BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tmobile

Bijdrage door gebruiker
30-03-2015
20 reacties
Vaak is het toch vervelend dat mensen die de telefoon bemannen bij de telecom bedrijven zo weinig weten. Of er natuurlijk geen moeite voor doen.
Ik was overgestapt van Ah prepaid naar een abonnement van Tmobile met nummer behoud, dan moet je je te behouden mobiele nummer doorgeven en het nummer wat op de simkaart staat.
Dit is gedaan tot 4 x toe, 2 x via de website en 2 x via de telefoon en steeds kreeg ik weer het bericht dat nummer van de simkaart niet correspondeerde met het mobiele nummer.
Vandaag weer telefonisch contact gezocht en nu kreeg ik een Mw. die zelf ook kon en wilde nadenken. Want wat bleek, iedere maatschappij heeft ook nog een nummer van 5 cijfers, maar dat staat niet op de simkaart, en dat had ook doorgegeven moeten worden met de aanvraag nummerbehoud.
Ik zei, hoe moet je als klant nu op de hoogte zijn van dit nummer als het niet op de simkaart staat en is er dan niemand bij Tmobile die het opvalt dat er 5 cijfers ontbreken? Als dan maar klakkeloos 16 cijfers worden doorgegeven terwijl het er 21 moeten zijn dan klopt het toch nooit, het is maar een rare gang van zaken, maar ik hoop dat het nu geregeld is.
Vele mensen achter een helpdesk geven je toch maar hele slechte service, gelukkig verstond de laatste Mw. wat anders onder het woordje "service".i
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.