BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tmobile

Bijdrage door gebruiker
26-05-2013
7 reacties
Ik ben twee weken geleden mijn contract gaan verlengen bij. Ik kwam terecht in de tmobile shop in amstelveen. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door de medewerker en een leerling. Ik melden dat ik dat ik 10 jaar al klant ben van tmobile, waarop de medewerker gelijk reageerde met de opmerking dat hij mij wel wat kado mocht geven.
Deze kado,s waren, ik mocht een telefoon kopen voor maar 10€ en de gehele preriode duur van mij nieuwe contract een deezer pakket geheel gratis. Ik natuurlijk akkoord. Hij alle gegevens invoeren, maar het computer systeem gaat langzaam en invoeren verloopt erg moeizaam. Eindelijk alles er in en of ik akkoord wil gaan met het contract. Ja als ik maar te zien krijg. Maar natuurlijk maar even op deze monitor. Nu ben ik niet zo leenig, dus om een hoek en half over de balie te moeten leunen moest ik mijn contract bekijken. Maar hij stelde mij gerust door te vertellen dat ik dit ook via de mail binnen kreeg. Eenmaal thuis en het contract ontvangen te hebben via de mail bleek dat alles wat hij mij had toe gezegd niet op het te staan, geen telefoon gekocht maar moet elke maand betaald worden, wel deezer maar daarvoor moet ik elke maar €6 voor betalen. En mijn contract was geen €32 maar €39 geworden te zijn. Ik gelijk contact gezocht met tmobile, maar het duurde 7 dagen voordat tmobile het probleem oppakte. Het eerste wat zei mij vertelde dat het contract wat opgesteld is door de medewerker bindend is. Ik heb mij contract niet goed kunnen inzien in de winkel vanwege een slecht werkend computer systeem. Nu is mij vraag welk recht heb ik als klant?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.