BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tiscali

Bijdrage door gebruiker
15-11-2004
12 reacties

Ik ben inmiddels een jaar lid van Tiscali. Nu had ik net een medewerker van Tiscali aan de telefoon omdat ik niet tevreden ben over het abonnement.Nu blijkt dat mijn abonnement stilzwijgend voor een jaar is verlengd en dat er in de voorwaarden heeft gestaan dat dit mag, ik kan nu dus niet mijn abonnement opzeggen. Mag dit eigenlijk wel zomaar. Als ik meld dat ik de voorwaarden niet op papier heb gehad. Geeft men aan de telefoon aan dat dit op de site van hun staat, Ik wist niets van een stilzwijgend verlengen en het dan niet kunnen beeindigen van een abonnement na een jaar.Ik vind dit een rare manier van klantenbinding.Ik zou dan ook willen weten of dit wettelijk eigenlijk wel mag

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.