BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Terugbetaling ziggo

Bijdrage door gebruiker
19-01-2022
51 keer bekeken
6 reacties
Vanaf augustus 2021 betaal ik teveel abonnementsgeld aan Ziggo. Dit hebben ze ook toegegeven en zullen mij dit terug betalen. Dit heb ik november 2021 met hen afgesproken. 30 dec. kreeg ik een sms met daarin dat de rekening betaald zou worden met het teveel betaalde geld. rest zou teruggestort worden.
Afgelopen zaterdag is mij belooft dat rest bedrag 299,26 euro teruggestort zal worden en vanaf februari ik zelf weer het abonnement zal betalen 53,00 euro prmd.
Nog steeds geen geld op mijn rekening ontvangen. deze dame kon mij ook niet verder helpen. Zei las voor dat februai weer verrekend zal worden. Maar wanneer krijg ik dan rest geld terug betaald.
Kunt u mij aub helpen. Het gaat om best wel een groot bedrag en kan het wel gebruiken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.