2 mnd geleden halveerde mijn Internet snelheid bij Telfort. Na vele telefoontjes bleek er geen verandering te komen. Voor de kerst ontving ik een folder van Ziggo met de aanbieding downloadsnelheid tot 120 Mb.
Op de site echter had men het over max 50 Mb. Ik toch maar dit pakket gekozen en 2 telefoonnummers overzetten. De bevestiging zou bineen 5 dagen daar zijn. Hedenochtend 14 Jan. doe ik navraag over die bevestiging en wordt ik door een arrogant kwalletje te woord gestaan die mij ook nog vertelde dat ik nu een ISDN lijn had. Ik zei direct, Ziggo gaat toch over de kabel, waarop hij onbeschoft zei, mag ik uitpraten. Ik moest eerst de ISDN lijn over laten zetten naar analoog, kosten 80 euro. Ik heb toen maar gezegd dat hij mijn aanvraag maar direct moet schrappen. Enkele dagen geleden bleek mijn snelheid bij Telfort ineens weer hoog te zijn. Dus Telfort gebeld, om mede te delen dat er geen overstap komt naar Ziggo. Er was nog niets gemeld door Ziggo. Op mijn vraag hoe het kan dat mijn snelheid weer ineens sinds enkele dagen normaal was, bleek het antwoord, de lijn is gereset.
Ik ben het intussen zo beu dat dit soort bedrijven van alles beloven, en niets nakomen. Daarbij hoe kan men het verantwoorden iets met kerst 2009 aan te bieden wat pas eind 2010 werkelijkheid wordt. Ze schrijven echt letterlijk vanaf nu gaat uw download snelheid naar 120 Mb