ik heb hier laatst mijn verhaal al gedaan, maar dat is verwijderd.
ik heb enige tijd geleden een nieuwe simkaart aangevraagd bij telfort, de oude functioneerde niet naar behoren. ik kreeg toen 1 opgestuurd die niet te activeren was. meerdere telefoontjes naar klantenservice later, kon ik eindelijk kosteloos een andere simkaart toegestuurd krijgen. de jongen in de telfort winkel die mij zelf niet kon helpen zonder geldig id bewijs kon me wel vertellen, dat de storing in de simkaarten zat die met 1204 beginnen. vanmiddag de simkaart binnen gekregen en ja hoor begint met 1204 en is niet te activeren. we hebben nog geopperd dat we wel naar de telfort winkel zouden willen en dingen geregeld konden worden evt. op het geldige rijbewijs van mijn man, dat kon niet volgens telfort. het abonnement kan ook niet worden beëindigd. ik heb het helemaal gehad, ik kan nu al weken geen gebruik maken van mijn abonnement en ik ga ze bij de bank blokkeren. er word niks meer betaald, voor de rekening van mijn dochter sturen ze maar acceptgiro's. ze maken er maar een rechtszaak van, we hebben ze kansen genoeg gegeven en ze hebben besloten er niks mee te doen. het enige wat ik te horen heb gekregen is dat ik vooral geduld moet hebben en dat hebben ze op gemaakt. ik voel me door hun in de maling genomen en voor mij is het nu genoeg geweest.