December vorig jaar heb ik een sim-onlyabonnement afgesloten bij Telfort via GSMweb.nl.
Telfort stuurt mij rekeningen met hogere tarieven dan de tarieven waarvoor ik het abonnement ben aangegaan. Meerdere malen GSMweb en Telfort benaderd, maar ze blijven naar elkaar verwijzen en er gebeurt uiteindelijk niks.Vier weken geleden heb ik een brief gestuurd naar Telfort met kopie contract, vier gespecificeerde rekeningen (die ik al betaald heb) en een berekening met hoeveel ik teveel betaald heb. In de brief heb ik aangegeven binnen 30 dagen mijn teveel betaalde geld terug te verwachten mits ik geen reactie zou krijgen binnen 14 dagen. Een aantal dagen na de verstuurde brief kreeg ik een sms van Telfort dat de zaak in behandeling is genomen en dat ze binnen 2 weken met een reactie zouden komen. Nu 4 weken later heb ik nog niks vernomen. De rekeningen blijven ze uiteraard gewoon sturen. Als ik bel met Telfort klantenservice geven ze aan niks te kunnen doen. Als ik bel dat er weer een verkeerde rekening is binnen gekomen, geven ze aan mij niet te kunnen helpen als er een rekening open staat. Met andere woorden, de klantenservice biedt geen service.
Wat kan ik nu doen? Weer een brief sturen? De rekeningen niet meer betalen, afgesloten worden en wachten (eigenlijk geen optie aangezien ik dit telefoonnummer nodig heb) of naar de rechtsbijstand stappen?
Bij voorbaat dank,Marijn