BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort

Bijdrage door gebruiker
20-10-2015
2 reacties
Ik had een sim only abonnement van telfort, die ik in juni heb verlengd. Dit gaat 30 november 15 in. Ik was dit helemaal vergeten en heb in aug in een telefoonwinkel een nieuwe tmobile abonnement met telefoon aangesloten. De medewerker zocht mijn huidige abonnement op in het systeem en volgens hem zou ik het vanaf september ( dus na een week ) Telfort kunnen afsluiten. Hij kon dus niet in het systeem zien dat ik het had verlengd en ik kon het ook niet zien op mijntelfort.Nadat ik er achteraf ben achter gekomen, heb ik telfort gevraagd om mijn abonnement te annuleren per 30 november. Dit is niet mogelijk, wat ik kan begrijpen. Maar nu zit ik met 2 abonnementen en ik wil mijn nummer niet kwijt.Ik heb vervolgens gevraagd of ze mij een andere nummer kunnen geven op de sim only abonnement. Ik krijg een antwoord terug en daarin wordt duidelijk gezegd: "Het is niet mogelijk om u een ander telefoonnummer toe te kennen zodat T-Mobile uw huidige telefoonnummer kan overnemen" . Weet iemand of dit wel mag? Wat kan ik nog meer doen, om dit op te lossen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.