Geachte Kassa,
In 2006 heb ik een zakelijk abonnement van Vodafone bij Phonehouse aanschaft voor 2 jaar,
Begin Feb 2012 ben ik per toeval er achter gekomen dat de PHONEHOUSE ook verzekeringen verkoopt en al 6 jaar hebben ze 10 euro's(30euro per kwartaal) op automatische incasso van mijn rekening afgenomen.
Ik heb de Phonehouse verzekering(lifeline) gebeld en the situatie uitgelegde van hoe komt dat ik al 4jaar bij Phonehouse weg ben en ze nog steeds bij mij 10 per maand incasseren!?
Ik ben t zelf gaan uit zoeken en ben er achter gekomen dat de gemiddelde levenstijd van een mobile telefoon 18maanden is.
Ik heb Phonehouse keer op keer gebeld en ik heb te horen gekregen dat ze helemaal geen brieven/emails en.... naar klanten naar toe sturen, ze gaan gewoon zonder enkele opmerking gewoon door met incasseren.
Ik heb ook de Phonehouse(lifeline) uitgelegd dat dit niet klopt en ik zou graag een compensatie van ze willen ontvangen maar geen reactie.
Ik zou graag weten wat moet ik hiermee moet doen en zou hiermee ook ander op de hoogte stellen van de manier hoe PHONEHOUSE met zijn klanten om gaat.
Ik zie uw reactie toe gemoed.
Met Vriendelijke Groeten,
Daniel Abbacinia