BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon kapot

Bijdrage door gebruiker
07-04-2017
4 reacties
hallo, ik heb een vraag hoop dat iemand mij kan helpen. begin januari 2016 heb ik mijn telefoonabonnement verlegd bij the phone housen met provider tele2. een paar dagen geleden is mij telefoon kapot gegaan. ik ben de dag daarna meteen terug naar de stad gegaan maar natuurlijk zonder in de gaten te hebben the phone house is failliet. weer thuis heb ik meteen contact opgenomen met tele2. hier werd mij verteld dat het niet uitmaakte want ik ben klant van hun dus de garantie valt gewoon onder hun.
link doorgekregen om de telefoon ter reparatie op te kunnen sturen. omdat het mij mezelf toch niet lekker dat heb ik voor dat ik de telefoon opstuurde ter reparatie nog 2 keer contact gehad met tele2 (duidelijk verteld dat ik me abbonement verlegd hev bij the phone house) en hun vertelde mij ook dat de garantie gewoon onder tele2 valt. fijn gelukkig telefoon opgestuurd. 2 dagen daarna bericht gehad van het bedrijf dat mijn telefoon in reparatie heeft dat ik kon kiezen om de telefoon voor een flink bedrag kon laten maken. meteen contact opgenomen met tele2 nee klopt niet volgens hun want ik heb gewoon 2 jaar garantie op me telefoon bij hun.
neem anders contact met het bedrijf op waarom die niet in de garantie valt. contact gezocht met het reparatie bedrijf hun antwoord omdat mijn telefoon van the phone house af komt vervalt de garantie ( dus geen val,vocht of water schade) je moet echt bij tele2 zijn. weer contact gezocht met tele2 verhaal weer verteld en werd mij verteld antwoord van hun klop niet de fout ligt echt bij hun hun moeten het oplossen want je heb garantie via ons (tele2) die dag allebei 6 keer aan de telefoon gehad terugbel afspraak gemaakt door tele2 omdat het opgelost zou worden. vandaag nog niet terug gebeld. zelf maar weer contact opgenomen met tele2 kreeg toen te horen dat tele2 geen uitspraak mag doen over de garantie omdat de telefoon van de Phone house afkomt. dus nog steeds niks opgelost en zit nou nog steeds met een kapotte telefoon ( fabrieksfout) en een duur abbonemt waar ik betaald voor me iPhone terwijl ik die niet eens in gebruik kan hebben en allebei zeggen ze dat ze niks voor me kunnen betekenen.
Weet iemand wat ik ermee moet doen of wat ik kan doen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.