BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefoon abonnementen

Bijdrage door gebruiker
26-08-2015
7 reacties
Beste redactie,

Momenteel heb ik een BEN abonnement voor 24 lopen. Bij het afsluiten is mijn een maandelijkse korting beloofd over het gehele contracttermijn. Halverwege is door BEN de korting uit mijn facturen gehaald en wordt ik voor meer geld aangeslagen. Dit duurt nu al 5 maanden. Bij het meerdere malen klagen, is door BEN bevestigd dat er een fout gemaakt is. Echter is mijn verzocht om de hoge factuur bedragen te betalen en nadat het uitgezocht zou zijn door BEN, zal het teveel betaalde bedrag misschien terugbetaald worden. (overigens ben ik keurig binnen mijn bundel gebleven qua verbruik) Wat kan ik hier tegen doen? en wat zijn mijn rechten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.