Ik verwerk mijn mailtjes via "Tele2 Webmail". Werkt prima. Maar u raadt het al: er is een akkefietje! Als ik een vliegreisje bij KLM heb geboekt (kom ik enkele keren/jaar), en KLM stuurt de tickets per e-mail, kan ik deze mail niet openen, laat staan de tickets (bijlagen) uitprinten. Enige jaren geleden werkte ik nog met "Outlook Express", en had ik hier geen last van. Je zou dus concluderen dat er iets verkeerd is ingesteld in "Tele2 Webmail", maar wát? Het probleem heb ik aan Tele2 gemeld, maar nooit een bevredigend antwoord gehad wat afdoende was. Ook KLM heb ik hierover gemaild, en zij hebben mij enkele keren op mijn verzoek een engelstalige mail met dito tickets gestuurd, en toen werkte alles plotseling perfect naar behoren! Wijs ik weer naar Tele2 Webmail: kennelijk kan die de nederlandse taalversie niet handelen! Er verschijnt dan een venster met de mededeling: "Er is een fout opgetreden. Kan het bericht niet van de server laden". Heeft iemand enig idee wat hieraan te doen is? Ik kan toch moeilijk iedere keer weer KLM verzoeken om een engelstalige versie?
Bij voorbaat dank voor uw hulp.