Ik heb eenbrief van KPN gekregen, waarin me wordt medegedeeld dat per 11 julimijn abonnement bij KPN wordt beëindigd omdat een andere aanbieder ditheeft opgezegd.Ik gebeld met KPN en daar krijg ik te horen dat Tele2 me abbonementheeft opgezegd. Ik heb aangegeven dat ik hier geen enkele toestemmingvoor heb gegeven, maar ze geven aan dat zij er niks aan kunnen doen endat ik bij Tele2 moet zijn.Vervolgens Tele2 gebeld en zij zeggen inderdaad dat ze meabonnement hebben opgezegd. Als ik aangeef dat ik hier geen enkeletoestemming voor heb gegeven, reageert men met "oh dat is vreemd". Maarze kunnen het nu niet meer terugdraaien. Ik moest maar wachten tot hetbij tele2 is ingegaan en dan mag ik het weer overzetten naar kpn,waarbij ik weer opnieuw aansluitkosten mag gaan betalen. Ik moet nog maar afwachten of me ADSL en alles blijft werken. Dit isgewoon pure oplichting wat tele2 doet. Men smeert je eenzijdig eencontract aan, waar je niet onderuit komt.Enige wat ik kan doen is de automatische incasso voor tele2 blokkeren en het hun laten oplossen. Of kan ik andere dingen doen? KPN en Tele2 sturen me allebei van het kastje naar de muur?!gr,Dave