BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Bijdrage door gebruiker
02-09-2015
76 reacties
Geachte lezer,
Ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van Tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen.
Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren
Alles standaard van een briefje voorgelezen.
Ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van Tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider .
Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.

Ik heb Tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is
Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.

Graag hoor ik van u wat ik hier aan kan doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.