Ik ben hier terecht gekomen omdat ik een klacht heb over tele2 en ik zie dat er hier meer mensen met een zelfde klacht zijn:
Sinds begin april ben ik overgestapt van HI naar tele2, ik had daar altijd 1gb internet, zelfde als ik nu heb bij tele2.
Helaas kwam ik er al snel achter dat dit geen goede keuze was.
De eerste factuur was 6,- in tien dagen tijd, ik heb namelijk een sim only abonnement.
Deze factuur kreeg ik rond 1 mei ongeveer. Ik was blij met de lage kosten.
Op 6 mei was ik echter niet meer blij. Ik kon niet meer bellen, smsen en internetten. Op 5 mei had ik een sms gekregen dat ik over mijn data heen was (na 5 dagen dus).
Wat blijkt: een rekening van boven de 200,- aan internetgebruik!!!!!
Dit kan natuurlijk nooit in zo'n korte tijd. Na wat zoeken op internet kwam ik erachter dat ik lang niet de enige was met zulke hoge, onverklaarbare kosten.
Het erge is dat dit dus blijft gebeuren en dat tele2 geen internet abonnementen aan kan bieden aangezien zij duidelijk de data niet goed kunnen meten.
Bij andere topics zie je schijnheilige antwoorden van de tele2 medewerkers over hoe vervelend het wel niet is dat je zoveel data hebt gebruikt en tips om dit te voorkomen, zij weten zelf waarschijnlijk ook dat dit een bekend probleem is
Ik wil mijn abonnement nu zo snel mogelijk afkopen want ik wil niet elke maand zo'n bedrag betalen voor slechte service en geen internet, telefoon en sms.
Ik kan namelijk nog steeds niks met het abonnement, ondanks dat tele2 mij beloofd heeft mij 15 mei weer aan te sluiten.
Ik hoop dat tele2 zelf met een oplossing komt want dit is geen service leveren.
Dus reageer als dit jou ook is gebeurd misschien kunnen we met zijn allen meer betekenen.